چگونه فروش کسب و کار خود را افزایش دهیم ؟
نوشته شده توسط : allen

چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟

شاید در ظاهر سوال سختی را پرسیده باشید ولی با کمی تفکر و برنامه ریزی منظم به جواب سوال خود میرسید ما قصد داریم روش های را به شما پیشنهاد دهیم تا فروش خود را افزایش دهید.

1-حسابداری

بله حسابداری یک مجموعه زمانی به موفقیت میرسید که حسابداری دقیق داشته باشید.حسابدار به شما کمک میکند تا دخل و خرج خود را بدست آورید و با برنامه ریزی دقیق تر جلو بروید.پس اولین فاکتور برای موفقیت یک سیستم حسابداری قوی می باشد.

2-شناسایی بازار هدف

شناسایی کردن بازار هدف و شناختن خواسته مشتری خود یکی از دلایل فروش بیشتر محصولات شما می تواند باشد.

3-قیمت گذاری رقابتی

یکی از عامل فروش بیشتر محصولات شما قیمت گذاری دقیق و تخفیف های محصولات شما می باشد.
برنامه دادن به کارمندان و فروشندگانی که پیش شما کار می کنند باعث می شود که فروش بهتر و بیشتری داشته باشید.شما می توایند با قیمت های رقابتی نسبت به رقبا فروش خود را افزایش دهید.

4-کیفیت محصول و مشتری مداری

شما باید همیشه خودتان را جای مشتری قرار بدهید تا بیشتر از کیفیت محصول خودتان آگاه شوید
رفتارهای مدیر فروش رو بررسی قراردهید
از مشتری های خود بخواهید در نظرسنجی پیامکی کالا و خدمات شما شرکت کنند.
گارانتی مورد قبول برای مشتریان خود ایجاد کنید
به حرف مشتری خود گوش دهید

 

افزایش فروش محصولات با رعایت این نکات :

اگر وب سایتی با بازدید بالا دارید و همچنان افزایش فروش محصولات سایتان کم است بهترین روش یک تجدید نظر در طراحی و یا ری دیزاین وب سایت است،گاهی اوقات ممکن است شما یک محصول فوق العاده داشته باشید اما به دلیل طراحی نامناسب وب سایت هیچگونه فروشی نداشته باشید، پس با ما همراه باشید تا در ادامه با راهکارهای افزایش فروش محصولات وب سایت آشنا شویم.

 

 

۱.رنگ

در ابتدا می‌توانید رنگ کلید ارتباط با ما (CTA ) را از سبز به قرمز تغییر دهید. خواهید دید که میزان مکاملات مشتریان با شما تا حد چشمگیری افزایش خواهد یافت. کمپانی Ript Apparel با تغییر رنگ این گزینه از سبز به زرد، میزان مکالمه‌هایش را تا ۶.۳ درصد افزایش داد. بهتر است بدانید کسانی که مبتلا به کور رنگی هستند، در تشخیص رنگ سبز و قرمز مشکل دارند. شما باید ابتدا مشتریانتان را در نظر بگیرید.

 

۲.ویدئو

نمایش یک ویدئو از محصول معمولا میزان فروش آن را افزایش می‌دهد. میزان افزایش فروش از طریق نمایش ویدئو متفاوت است اما برخی کمپانی‌ها تا ۱۴۴ درصد افزایش فروش را گزارش کرده‌اند. کمپانی‌هایی که سرویسی ارائه می‌دهند هم می‌توانند با انتشار ویدئو از محیط کاری‌ خود، شرکت، فروشگاه و یا هرجای دیگر و همچنین صحبت کردن در ویدئو درباره سرویس‌هایشان می‌توانند انتشار ویدئو را انجام دهند

۳.استفاده ساده

مهم‌ترین اطلاعات برای راهنمایی کاربران در استفاده از سایت را در ردیف بالا قرار دهید. کاربران را مجبور نکنید که برای پیدا کردن چیزی که به آن نیاز دارند صفحه را تا پایین بکشند. یک مسیریابی ساده طراحی کنید تا کاربرانتان بتوانند آیتم‌هایی که نیازمند آن هستند

 

چطور فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟

 

 

بعد از موفقیت سایت هایی مثل دیجی کالا و بامیلو و … افراد زیادی با این ایده وارد فضای اینترنت شدند تا با نوآوری جدیدی فروشگاه اینترنتی خودشون رو راه اندازی کنند؛ خیلی از این سایت های فروشگاهی به دلایل مختلف نتونستند اونطور که باید و شاید، بازخورد قابل قبول رو بگیرند.

 

 

بازه زیادی از مشتریان ما فروشگاه های اینترنتی هستند و از این رو با توجه به اهمیت روز افزون موضوع افزایش فروش اینترنتی، تصمیم بر این گرفتیم تا مطلبی با عنوان چطور فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟ بنویسیم تا داخل اون به برخی نکات مهم در فروش اینترنتی اشاره کنیم… با ما همراه باشید.

Image result for ‫فروش اینترنتی‬‎

چطور سایت فروشگاه موفق تری داشته باشیم؟

چطور فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟ چطور سایت فروشگاه موفق تری داشته باشیم؟ چه راهکار های موثری برای فروش در اینترنت وجود داره؟ در این بخش به بررسی این سوالات خواهیم پرداخت و سعی میکنیم بهترین راهکار ها و پاسخ ها به این سوالات را پیدا کنیم.

برا داشتن یک سایت فروشگاهی موفق چند عامل بسیار موثر وجود داره که باید بصورت موازی این عوامل رو داخل وب سایتمون در نظر بگیریم:

  1. دیده شدن
  2. تبدیل بازدید کننده به خریدار

 





:: برچسب‌ها: فروش , دیجی کالا , افزایش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: